今日係運動會第1日!!!
今朝去搭車,,
超[火羅]=="
吾好講= =||
之後到左..
排隊..
好曬@@
之後上自己社坐..
落左去啦啦隊1戈中-2戈中掛= =
超黑人憎囉..
d啦啦隊!!!
社長又冇乜威嚴,,
又吾鬧人,,
搞到d啦啦隊超串=="
啦啦隊又超嘈..
煩到死= =||
之後上番上面坐!!!
實在太悶,,
所以影相>3<

運動會↑

紅社↑

跳遠↑

紅社啦啦隊↑

無敵大海景↑哈哈

出入口↑

藍社↑
之後睇d人比賽!!!!!!!
lunch..
同銀銀,,細佬食飯..
番到黎影社戈d野!!!

綠社↑

黃社↑
紅,,黃,,綠社都有紀念品,,
只係藍社冇= =||

紅社的↑

綠社

黃社
之後又排隊,,
上番去.,.
超凍= =||
之後同奶媽傾我既[第2戈老豆]
搞到佢超無奈@ v @
本身話4點放,,
點知差吾多5點先放- -
之後同牙女去左kf 行+食野!!!!
5點55分番到屋企!!!!
分類: 未分類 |
|
|