今日係第2日運動會,,
唉..
一樣..
坐係上面on巨巨咁= =||
之後叫d紅社戈黎玩..
點知自己過左去紅社,,哈!!!
11點,,
傑志對校隊!!
未開始前有表演睇!!!

校隊

傑志!!
佢地首先做熱身,,
之後開波lu!!


所謂既「汁波仔」!!
最後傑志2比0 win左!!!!!!!!!
跟著佢地大合照!!

lunch,,
食飯地方:

3點幾戈陣,,
諗住影相..
點知牙sir係度,,
影吾到= =||
放學,,
去左kf行..
行到6點幾,,
去搭車,,
點知排長龍>3<
算啦!!
之後係架車度同牙女傾計!!!
7點幾番到屋企!!!
分類: 未分類 |
|
|