今日係自己既農曆生日..
哈哈!!!
今日去左溫書..
晨早起身..
諗住去自修室....
點知冇位..
白行=.=
之後去左m記,,
慢慢坐..
係咁叫人買野食..
一戈一戈接著買..
廢事比人趕..=.=
之後2點幾..
gogo..奶爸黎左我屋企!!!
玩到差吾多6點就走!!!
天日要努力溫書了!!!