我依家終於知道有幾煩..
點解吾可以瀟灑d呢?!
咁樣只會令我覺得煩..覺得好討厭..
就算d人話我都好..
冇feel就冇feel~
吾可以勉強!!!
你問我點解都冇用..
我吾想答你點都逼吾到我講..
或者一開始係錯..
我地大家都未完全認識大家..
就一齊..
但係,,
我吾想厄自己..
你點講都改變吾到我!!!
呢d係我地兩個既事,,
其他人冇權理!!!
其實快d完..
可能對大家都好..
因為到最後都會....
咁點解吾快d呢?!
我做哂衰人..
你吾好問我點解啦!!!!
希望你吾好傷心...
統測你比心機..
吾好因為呢d事..影響到你!!!
sorry!!!!
分類: 未分類 |
|
|