琴晚明cal我..
問我係米吾去唱k..?
我話係牙..!
佢就係咁叫我去,,
但係sorry牙~
因為我約左奶爸..gogo去溫書..
so吾去哪!!!
之後係msn佢再問..
我都係話吾去..
佢話吾想逼我..
thx~
我同佢講話玩開心d,,
佢竟然話:但願!!
真係好對吾住..
因為係幾個禮拜前..
我地已經約好左去溫書..
雖然你話係考試前relax下..
我覺得你都講得岩..
但係我超多野溫吾熟~!
你肯陪我溫..
真係多謝你..
不過你係叫我去完唱k先..
我依家冇$+吾想去!!!
so你今日玩開心d啦..
你吾好諗咁多野..
少左我吾會點既,,哈哈!!=="
----------------------------------------------------------------------------------------
今日去左m記溫書..
之後sd sms問陸ming佢地係米唱緊,,
點知佢call番我..
話叫我去...
之後3點幾行去kf..
行到去戈邊..
諗緊入定吾入..
之後一入到去..
佢同我講話中意我..
仲問我點,,
之後過左陣..
佢拖我隻手..
之後佢有句野激死我..
佢話我肥=.=
因為佢想攬我,,
點知佢又攬錯..
我米聽到..
即去gogo度@@
之後好眼訓..
我挨係gogo度,,
之後突然吾知做乜挨左去ming度..
之後5點..
走..
佢又跟著話一齊,,
但係我叫佢留低玩!!!
之後同gogo去buy野..
buy完番home!!!!
分類: 未分類 |