kayee333 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
["!||:一 切 很 美 只 因 有 你:;..*]
▋你只會成為我的唯一..*/\'/
'['*Easy take me to your hurt °
我 的 資 料

暱稱: ∣∣∞YEE◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-20
2010-02-21
2010-02-08
2010-02-06
2010-02-01
日 誌 分 類
全部 (510)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Lin
牙女
嘉寶
日 誌 統 計
文章總數: 510
留言總數: 434
今日人氣: 17
累積人氣: 13122
RSS Feed
2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天
2008-10-13

今日以為朝早掉位..

點知佢話放學先=.=

無奈@@

eng x2..小息...math...悶!!!

中文..唉..又趴係張台..好攰!!點解會咁?!

i.s派卷..(5個no pass)傷心事=.=

lunch..

係shool食..之後d人買左d野食番黎,,

嘩..

講左一句野..我超嬲囉..

吾該!!

上番10f..去左隔離班玩!!!

之後牙sir彈左上黎..傾吾知乜東東=.=

i.h..miss幾好笑wo!!

世史..text..岩哂^v^之後再教書..

哈哈,,so easy!!!

h.a就職禮@@我係度訓覺,,呵!!!

番到cr..

牙sir叫我寫野係黑板..

無奈==”

之後掉位..

仲無奈..

掉左去隔離戈行=.=

放學問番..

點解我成日坐第2個位..

佢話坐前面可以聽清楚老師講咩!!!

咩意思先?

姐係話我多野講姐!!!

不過你掉我去邊..

我都一樣可以傾到架..

之後同琪去左隔離班玩,,

冲超好笑..

不過有少少比佢激死..

佢吾明人地講咩!!

又要答埋一份=.=

之後又同奶媽嘈,,

超好笑!!

奶媽好似係街市講價咁..哈!!!

之後5點番cr,,

d人上番黎lu..

之後同歐.琪.慧走..

我同歐送完佢地,,

去買家政既野..

之後各自各番歸,,

88!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | ... | 510 | »