今日冇乜野..
好笑既..
都係慧.傑.達.明.秋.戚.峰.豐.....
詳情吾講..
吾知點解依家上堂好想訓覺..
吾知係自己攰.定係d牙老師教得悶?!
唉..
我都吾想架..
但係真係好鬼無聊>.<
上堂諗係一個人d野..
我會突然傻笑^口^"
哈哈..
上堂又係咁寫野..
寫到超正!!!!=口="
放學戈陣,,
慧好好笑..
好笑到肚痛@@"
之後4點半走人!!!!!!
好正牙..
自己寫d野..
c番會覺得...哈哈!!!
天日國慶lu...
放假..
諗住出街..
之後後日..
又吾洗上堂..
去日營..^^v
不過星期5就好多野do..=.=
又游水..又默書..又問書..
唉..
仲未到..
慢慢黎啦!!!
哈=="
分類: 未分類 |
|
|