今日去左曹公潭..
我地頭10個女仔跟a2車..=.=
去到聽講座,,
之後去體育館上..
唉,,
一開始就玩跳大繩=.=
點知全部一齊跳..
跳到4下=.=
之後再玩其他..
玩到1點幾,,
食飯lu!!!!
食完..
同歐歐.gogo,奶爸去左公園坐+玩..


大快活戈標誌..哈哈!!!!
之後偷影左d相..
不過又吾係既..
佢地都知..
之後又開始玩,,
又要跑黎跑去=.=
唉..
之後玩完呢戈,,
又玩第2戈..
之後仲寫自己優點!!!

圓圓的!!!

歐歐既多啦b夢..哈!!!

植植既!!!

gogo的!!

奶爸的!!!

哈哈..我既-口-"
之後比d優點貼紙比我地..
之後痴落人地度..
我地全部痴哂落肥達度..
超好笑!!!




玩完..
番學校..
散人!!!
去左飲糖水..
分類: 未分類 |
|
|