今日上堂,,
唉..
有d堂無聊..
有d堂好好笑...
上中文個陣..
趴係度..
好彩達達吾鬧...
p.e..
游水=.=
游25米..
吾知點解次次游都原地..=="
超無奈!!!!
之後又要背泳,,
係咁飲水..
救命牙!!!
d水好難飲=="
米話d水有漂白水既,,
咁飲左之後喉嚨會吾會變左白色?!
游到好攰..
放學..
係5F傾計..
好好笑...
傾到5點半走!!!