今日超down..
吾知點解..
可能因為某種原因!!!
放學戈陣..
冲條仆街..
好撚賤格,,
叫我地番番a1..
之後a2 d人黎a1,,
咁我米叫佢地走囉!!
超嬲wo!!!
之後條友仔又激喊奶媽..
魚..
好黑人憎!!!
之後同慧..gogo..奶爸媽玩..
超好笑!!!
6點走人!!!