今日頭2堂,,
悶悶的= =||
小息,,
同milk傾左陣計!!
i.s
超好笑..
講講下身體d器官..
班友問點解減左肥會瘦d?!
之後又問呢樣又問戈樣,,
牙sir戈樣超好笑...
話叫我地問d低智商既問題..
叫我地以後要問番高能既問題..
哈@@
地理,,派卷,,
哈哈!!!
全班合格,,GD!!!
中史,,
悶悶的!!
lunch,,
同gogo,,植植,,慧,,銀銀,,lulu去左明圓食!!!
番到去..
又要背書= =||
上到去..
又同milk傾下天日點!!!
中文..
傑超變態..
話咩:「打飛機」,,
之後又話戈戈打飛機,,吾同呢戈打飛機= =
我超無奈!!!
p.e x2..
慧玩跳大繩,,
之後d人踩到條繩,,
我一鬆手,,
條繩打到佢背脊,,sor/[]\
佢就係度跳黎跳去+大叫話:好痛牙!!!!
笑死我!!
之後坐低傾計,,
佢地話我講野好似[阿旺],,
哈,,係咩!?
上到CR,,
超臭,,
因為D男仔游完水= =
放學,,
留低做壁報,,
做到6點走LU!!!!
分類: 未分類 |