今日派左中史lu.,.
得戈50分=.=
p.e x2游水..
首先練習..
背泳係咁飲水..
好難飲t^t
之後考lu,,
唉..
吾好講..
一言難盡!!!
之後去換3..
仲衰..
件社3..
唉..
(p.s:吾該圓圓help me^^)
之後走..
問牙sir幾多分..
哈哈,,9/10!!!!!
之後放學係電腦室做數,,
好悶!!!
之後去5f..
同慧坐左陣..
咁就走!!!

呢排好似d $用得好快,,
但係睇番戈銀包仲有$..
不過係硬係覺得冇乜$咁..!!!
呢排缺$牙...
救命!!
天日仲話去唱k..
唉..
冇$哪 t^t
分類: 未分類 |
|
|