今日留係屋企,,
睇電視+睇書..
之後幫DADDY染髮!!!
今晚屋企得番我同牙哥佢地,,
因為DADDY,MUMMY番大6,,
哈哈..
今晚又可以放肆了!!!!!
天日去置地廣場,,
為左做戈入世史既野= =
不過,,
好過留係屋企@@