呢排冇乜打blog...
對吾住牙!!!
<p>我承諾吾再爆咁多粗...</p><br />
<p>吾再咁串...</p><br />
<p>原諒我啦!!!</p><br />
<p>gogo...</p><br />
<p>對吾住牙..</p><br />
<p>之前話你...</p><br />
<p>你吾好嬲我牙...</p><br />
<p>我地吾好再嗌交..好冇?!</p><br />
<p>我有咩吾岩都要同我講牙...</p><br />
<p>等我知道自己錯..好冇!?</p><br />
<p>&nbsp;</p><br />
<p>今日喊左...</p><br />
<p>吾知因為d咩而喊!!!!
應該有少少關於自己做既野..=
不過喊左都舒服d xp
多謝gogo既肩頭...^^
分類: 未分類 |