琴晚某人冇神神發嬲..
勁無奈!!!!= =
搞到我都嬲... =3=
今日去左m記做功課..= =
做到好悶+好煩@@
歐歐又自戀症= =||
之後爺奶黎左..
係咁搞gag..
超好笑!!!
之後gogo又黎埋..
5條友係咁傾計!!!
笑死..!!
歐歐真係好蠢..
我都吾想講= =||
但真係太蠢= =|||
坐左成4個中..
走人!!!
之後幫個婆婆推野...
好乖喔!!!哈哈!!!!!
去買湯圓..
賣哂..
搞到冇哂mon...= =
番埋天日,,
放假..
聖誕聯歡,,
一定好多野睇..+好好笑掛-0-"
期待明天的來臨!!!
分類: 未分類 |
|
|