琴日掛1號風球,,
之後轉3號!!
今日又轉8號,,
訓到10點幾,,
媽米叫我and大佬去食野,,
食完,,
番到屋企包書,
之後1點40分轉9號...
嘩嘩嘩!!
終於包完,,
超攰zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
之後一路睇channel v,,,
一路打blog!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
琴日睇番d日記,,
原來今日已經7戈月..
岩岩好!!
乜原來咁長架哪..
真係吾經吾覺!!!
不過我好想佢地快d吾記得..
哈!!=.=
分類: 未分類 |