今日同歐歐去左mk,,
佢買鞋..
我幫媽米買左幾件33..
之後再行下!!
行到5點幾,,
去搭車!!
我地坐頂層後面,,
之後歐歐傾後面戈d車,,
佢同人揮手==
點知戈戈人真係同佢揮手=="
之後戈架車走開左,,
佢係咁,,
超好笑!!
之後戈戈男仔向佢舉中指..
佢又舉番,,
仲問知吾知係咩黎?!哈=0=
之後同佢講d野,,
咁岩有間「青山道xxxx」
問佢咩黎,,
佢吾明我既意思=口=
佢知道左即刻想整我=.=
到左石籬,,
去左3樓傾計,,
傾左陣,,
番home!!
番到home,,
爹地話請食飯,,
w0w!!
去左大排當食!!
食左陣,,
發覺d野食得好慢=.=
之後我食左d,,
就飽,,
睇佢地食!!

吾知乜蝦=.=

魚香茄子煲

乜乜豬排

硯同豬頸肉既合體...哈

汽水!!
食到9點半,,
走lu!!
之後大佬話我著得好mk=.=
我不嬲都係咁著架啦-口-"
之後去買增值卡!!
番到去沖涼,,
沖完打blog!!
分類: 未分類 |
|
|