呢排番學做暑期作業,,
吾知好定吾好,,
吾好應該可能係冇得訓耐d,,
好就可以番學同d人抄下,,
傾下計咁!!
不過番去都幾好玩,,
因為呢排傑大膽好多,,
我地d局外人睇到都頂吾順,,
但都要希望佢地2戈起埋1齊開心!!!
今日9點出門,,
之後gogo同我1齊訂書,,
再搭lip上6F訂校服,,
之後再搭上10F,,
番到CR,,
本身好靜,,
但等到D人番黎,,
超嘈=="
之後牙S!R黎左,,
開始做,,
傑繼續同m!lk欣愛,,
嘩嘩嘩!!
我地教左佢點做,,
佢係就係做左,,
但m!lk避左..
可能怕醜掛
之後d人係咁偷拍(冇老師)
搞到m!lk有d嬲!!
之後lunch,,
去買「囉」面,,
之後番到去,,
gogo牙妹送飯比佢,,
gogo仲衰到叫佢牙妹等佢食埋先,,
再攞番走,,
佢牙妹又未食野,,
又係人面前食,,
唉,,
真慘!!
我,m!lk,曾寶係隔離係咁講d野,,
超好笑!!哈!!
上到10F,,
1搭入cr,,
晞仔就係咁叫何志....何志......
之後我同m!lk去toilet,,
番到去,,同肥達串,串都佢冇野好講
之後d人勁q嘈,,
又拍台又尖叫,,
唉,,我地班既習慣==!
牙s!r搭8先黎,,
我地又做math,,
難到容s!r都吾識@@港大喎
我做到隻眼好攰
因為太難,,
咁就問劉送借黎抄,,
不過牙s!r又係隔離,,
搞到抄吾到=="
放學,,
後面突然話:「蜻蜓點水。」
話m!lk&傑k!ss..d人係咁講,,
搞到s!u欣發嬲 
but m!lk話番我地聽冇,,
話淨係met佢條腰!!
之後同m!lk走,,
之後見到kapo叫佢等我,,
咁就1齊走!!
分類: 未分類 |
|
|