今日係結業禮,,
吾知係開心定吾開心,,
因為有d又要吾同班,,
好慘!!T_T
所以心情好複雜==
番到cr..
係咁玩milk,,
搞到佢想打我,,
好彩走得快,,
哈@@
之後奶媽奶爸番黎,,
咁就去奶媽個位,,
佢地係度同奶媽個傻小權傾電話,,
牙sir黎左,,
嚇死我地=="
入到hall,,
同milk傾計,,
超好笑!!
尤其係佢講錯野戈陣,,
好好笑^3^
but原來笑既背後係比佢整隻腳T3T
之後d校董,校長,老師黎,,
我地就起身&唱校歌!!
之後校長講野,,
再到校董講野,,
最後頒獎!!
之後校長話有3個老師要走,,
MISS WONG(教我地戈戈ENG老師)同2個牙SIR要退休..
原來MISS WONG係中國同葡萄牙既混血兒,,
睇吾出睇吾出=0=
之後又要留中1&中2係度,,
講下注冊日d野,,
咁小雲,肥達,劉送就番黎,,
之後講完,,
中2走,,
中1繼續留係度!!
上到去吾係先派成績表,,
而係派其他野,,
係咁吊我癮=="
之後講下邊個有進步,,
我,MILK,奶媽(其他吾記得)
之後派成績表,,
我可以入A!..
但係我厄奶爸,GOGO話我40,,
搞到佢地好SAD,,
不過我戈陣係咁笑住講,,
佢地都信,,
真係好好笑!!
不過都要多謝佢地咁關心我,,
多謝,,
我可以同你地2個講,,
我真係入到3A!^3^
之後落超大雨,,
我地係5F等雨細D先走,,
之後傑&MILK,,
嘩嘩嘩@@
哈哈!!
之後雨細左...
就同MILK,銀銀走!!
分類: 未分類 |