今朝吾知幾點起係咁「行」雷,,
搞到戈天係咁「砰砰砰」
戈窗都有d震=.=
今日番學註冊,,
之後番到去係度玩,,
同gogo,奶爸,奶媽,lulu係度傾計。
之後牙sir黎左,,
就睇大家既成績表有冇簽名,,
睇完就攞暑期作業(幫歐歐攞埋),,
之後牙sir落去印d野,,
我地就做下暑期作業,,
我問陸ming名寫係邊,,
佢話寫係本簿度,,
之後我問左milk,gogo,,
陸ming又問我,,
我又咁答番佢,,
哈!!
之後9點幾就放lu!!
今日係F.2最後1日,,
但話就話係最後1日,,
其實吾係,,
因為下戈星期先叫係F.2呢年完結,,
話捨得某d人就假既,,
吾捨得先叫真既,
我地係1班已經有差吾多1年既time,,
所以真係好吾捨得!!
但係放暑假要happy喔!!
分類: 未分類 |
|
|