尋日陽光普照,,
咁就去kf,,,
點知gogo話2點黎呢邊,,
點知成3點都未到..
搞到有d嬲嬲地
之後去到kf..
d賣書既人係咁叫我地去佢個間賣,,
不過吾係對住我地講,,,
而係對住gogo講,,
係咁跟著gogo,,
超好笑!!
之後等埋milk..
又有個人跟著佢,,
仲搶埋人d書==.
之後去啦,,
賣左$50,,
仲有3本未賣..
花得制=="
之後賣完,,
去買野食,,
行個陣,,
好好笑,,
之後行到6點幾返home!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
今日冇街出,,
so留係home玩電腦!!
分類: 未分類 |