尋日夜晚掛8號風球..
嘩嘩嘩!!
牙哥佢地又吾洗返學lu==
到左今朝,,
8點幾起身..
mummy話冇電視睇=.=!
咁就play電腦^^v
11點幾同mummy,牙哥落街食野$.$
之後返到home,,
超悶=口=
冇電視睇@@"
咁就同milk,gogo傾電話,,
同gogo傾好好笑,,
哈哈!!
之後戇車車咁係度睇牙哥打機-口-"
依家先俾我玩@@!
6點幾,,
部電視先有野睇。。。