今日9點半出門,,番到10F..開始做,,超悶!!牙sir吾係度,,我係度影相,,



欣鬧陸ming,,嘩嘩!!




打緊機=="


之後我問小雲攞maths,,點知佢比左粒左戈戈皮比我,,我就攞左,,之後奶爸仲畫左隻龜係入面!!哈哈!!之後去toilet,,番到黎,,容SIR係咁叫我,,我係咁好吾想講野咁答佢..之後佢問我做乜,,之後同奶爸去toilet,,佢話比5min我地,,我就話10min!!不過吾係去toilet,,而係10F11F1日遊,,超正!!番到去,,小雲係咁同我嘈,,之後陸ing係度笑,,我就哈哈,,小雲又哈哈哈哈!!=.=之後我睇睇下野,,覺得好好笑,,咁米笑出黎,,點比gogo睇,,gogo吾笑,,之後gogo話小雲望下我做乜,,見到我攞住本野,,佢就車咁喎!!哈!!lunch,,去大快活買番比gogo食!上到10F,,大佬打比我,,叫我攞鎖匙比佢,,之後落到下面,,行上d,見到奶爸,,gogo企係度等,,我同奶爸行上去..之後見到小雲行番去,,我比左大佬,,番番去,,超悶==!之後gogo係咁玩傑,,係咁攬milk&kiss milk,搞到傑冇眼睇!!


之後坐到我發嬲,,太悶哪,,同肥達串黎串=.=之後又同奶爸去toilet,,but又吾係去toilet,,我地企係門口,,仲係度影相!
3A1口號

2A!黑板

2A!桌椅

2A!口號!!
入到去又做,,問小雲借Math,,佢話佢冇做,,我盲係咁望住佢-.-問佢中文又係咁..放學,,係白台玩,,超正!!玩T&T,,我係咁話走,,milk&傑終於......so gd!!仲....多謝我地啦!!不過下次吾該d動作快d,,好冇??!!今日最後1日,,好吾捨得2a1!!
分類: 未分類 |