呢排番左大6玩,,
有小小悶,,
可能大個左既問題啦!!
不過番黎戈陣都有小小吾係咁開心=.=
今日先番左黎,,
仲同gogo,歐歐,晴出街,,
吾錯啦!!
不過d place去左好多次,,
好無聊=口=
下次去第2度行啦!!
出到去又吾知有咩買-.-
不過係home米仲悶=.=
so出去行下都好!!