呢掛冇打日記,,
因為部腦kai左!!!
琴日先整好,,
之後又冇得玩,,
金日先可以打咋,,^^
真happy!!
but,
我都唔知打乜!!
----------------------------------------------
金日5點8,9先走,,
一出班房門口,,
超黑,,
我,milk.gogo,奶媽.係咁嗌,,
奶爸又唔驚,,
真夠礓,哈哈!!