補返尋日去左嘉麗屋企溫書,,,
溫到超好笑,,
溫中史,,
我地將D名改哂,,
例如:安祿山(綠色既山)...安史之亂(安祥咁柯屎).....黃巢(黃色既雀巢)......武則天(有個人識打武功 打則手反 仲對住個天)等等!!!
之後溫到去五代,,
又要背 後梁 後唐 後晉 後漢 後周..
之後我地作左個故事,,
如下,,
梁小姐鐘意左唐先生,,因為唐先生又英晉又有男子漢既味道,,,可惜佢冇彬周!!!!哈哈
個陣笑到我地肚痛!!!!
今日係李曉琪講粗口最多既一日!!!!ME TOO!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日係考試第一日,,
考英文&中史,,
ENG好EASY,,
不過唔知岩唔岩咁解-0-
考中史個陣,,
係咁笑,,
因為一路寫D答案個陣 一路諗返D名,,
超好笑!!!!!
考完返歸,,
返到黎開電腦,,
點知個滑鼠郁唔到,,
之後我係咁話你郁啦!!!!!
點知都係唔郁!!!-.-
之後1點半就同李曉琪去嘉麗HOME....
個陣好唔想講野,,
因為好想訓覺@@
之後又落街,,
坐係公園到傾計,,
有我,珠珠,嘉麗.穎思,曉琪!!!
傾到好好笑!!!!
之後5點幾返歸,,
返歸其間冇講過野!!!-.-
UP完!!!!
分類: 未分類 |