今日係考試第二,,
考I.H.&綜合中文,,
I.H,,
做到超攰,,
因為D時間太少,,
之後搏命做,,
終於做完!!!
之後有D人唔夠時間做!!!-.-
綜合中文,,
半粒鐘做完,,
點知仲有半粒鐘..
咁就傻左咁坐係度!!!
之後終於完喇^V^
之後同歐歐走,,
之後一路行一路傾計,,,
傾到好好笑,,
之後又撞到lulu,小雲,肥達,老秋佢地,,
之後繼續行,,
行到過馬路,,
之後又嘈,,
又見到隻大狗,,
嚇到我大叫左聲,,
好彩d人應該聽唔到!!!!^0^
之後就返屋企,,
食野&打blog!!!!!!
分類: 未分類 |
|
|