今日考中文閱讀&英文作文...
中文ok la!!!
eng 作文都ok!!!
之後返歸!!!
天日考i.s喇..
死得喇...
唔識牙!!
一陣要溫習,,
唔溫就真係死得喇!!!
點解呢個世上會有考試呢樣野嫁???
要努力溫書牙!!!!!