尋日本身教左5點半起身...
點知我之前教左靜音,,
唔記得教返,,
搞到唔知醒,,
之後6點幾,,
牙媽叫醒左我,,
話:[你唔係要溫習咩???]
之後我即刻起身!!!
跟著溫到7點半,,
就返學!!!
上到5樓同喵喵溫書!!!
8點2,3就上班房,,
之後8點4,5,,
牙sir黎左..
之後同我地講早晨,,
點知我地未起哂身,,
就講完早晨-0-
之後8點半就考i.s,,
之後一攞到份卷,,
全班[哇]左聲,,
因為份卷有成16板,,
10頁睇..6頁板做!!!
之後係咁做,,,
ok識掛!!!!-.-
之後考完,,
成班又要留math..
留到11點幾!!!
之後同歐雪婷,,李曉琪走,,
之後一路行, 一路玩埋d無聊野,,
應該俾人睇到哂!!!
I.S我搞掂左你喇!!!
哈哈!!
(kaikai地唷...呵呵!!!)
分類: 未分類 |
|
|