今日同曉琪去左gogo home溫數,,
之後溫左陣,,
又落左去買野飲,,
買完又叫何靜圓出黎,,
之後等佢個陣去左球場,,
之後係咁傾d好笑野...
走個陣..
就係咁唱:oh baby i love u i love u everyday
之後唱左好多次..
曉琪又係咁叫我唔好再唱..
之後我一唱,,
曉琪又跟著唱,,
好好笑..
之後佢問我可唔可以轉歌,,
之後我就唱:(普通話)我的熱情 好像一把火..
之後gogo同佢又笑,,
之後何同鍾綺雅黎左,,
就上返gogo home ..
再做左陣數..
何佢地落去買野食..
過左陣我地又落..
之後又去左公園,,
我同何係咁影對方!!
我發覺我d偷拍技術勁左,,
唔知點解-0-
之後5點幾就又返gogo home拎返d野就走!!!
分類: 未分類 |