今日去左尖沙咀博物館參觀..
之後搭車去個陣係咁同奶爸,kai怡傾計!!
到左,,
去到個度又要聽d人講解,,
又睇唔到,,
d人高得劑再+上唔想聽!!
之後係咁走黎走去,,
之後11:30聽完,,
正!!
之後又去睇香港故事,,
睇影片,,
睇左陣出去影相
之後就返學校解散!!
之後去大快活食野!!
食完就返學校,,
之後去toliet,,
去完同kai怡走!!!!