kayee333 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
["!||:一 切 很 美 只 因 有 你:;..*]
▋你只會成為我的唯一..*/\'/
'['*Easy take me to your hurt °
我 的 資 料

暱稱: ∣∣∞YEE◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-20
2010-02-21
2010-02-08
2010-02-06
2010-02-01
日 誌 分 類
全部 (510)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Lin
牙女
嘉寶
日 誌 統 計
文章總數: 510
留言總數: 434
今日人氣: 35
累積人氣: 13053
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天
2008-02-13

金日9點3起身,,

之後10點同歐歐去睇曉琪個d跳舞!!

我地一到荃灣,,

之後就一直跑去..

以為10點半珊門,,

點知唔係-0-

激死!!

我地入去搵左個位座底,,

之後睇到12點半就走!!

我地school攞到[甲](第2)

完場,,

見到曉琪,,

佢化左妝,,

好有女人味,,

呵呵!!

之後去m記個陣,,

我同歐歐係咁影曉琪,,

哈哈!!

食完m記,,

我地去南豐行,,

之後見到milk,家寶,,

之後我又唔知應該up d咩,,

feel到好尷尬,,

之後曉琪又話走,,,

我咪同佢行上2樓,,

之後影貼紙相!!!

之後又去葵芳,,

陪歐歐buy3,,

之後又有個財神,,

之後我地去左最底個層,,

又撞到,,

佢就俾左個利是(朱古力)我,

我就話今年行運-0-

講笑!!

咁再行多陣就走!!

之後4點幾就走!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | 403 | 404 | 405 | 406 | ... | 510 | »