金日9點3起身,,
之後10點同歐歐去睇曉琪個d跳舞!!
我地一到荃灣,,
之後就一直跑去..
以為10點半珊門,,
點知唔係-0-
激死!!
我地入去搵左個位座底,,
之後睇到12點半就走!!
我地school攞到[甲](第2)
完場,,
見到曉琪,,
佢化左妝,,
好有女人味,,
呵呵!!
之後去m記個陣,,
我同歐歐係咁影曉琪,,
哈哈!!
食完m記,,
我地去南豐行,,
之後見到milk,家寶,,
之後我又唔知應該up d咩,,
feel到好尷尬,,
之後曉琪又話走,,,
我咪同佢行上2樓,,
之後影貼紙相!!!
之後又去葵芳,,
陪歐歐buy3,,
之後又有個財神,,
之後我地去左最底個層,,
又撞到,,
佢就俾左個利是(朱古力)我,
我就話今年行運-0-
講笑!!
咁再行多陣就走!!
之後4點幾就走!!
分類: 未分類 |
|
|