今日好遲返屋企....
因為等曉琪..
佢要跳舞,
之後我同歐歐就係出面睇佢地!!
之後見到梁sir佢問我地辰3唔要睇自己排第幾,,
之後咪睇喇,,
退步左超多,,
激死.\/.
不過都怪自己唔努力喇,,
下學期要加油!!!
之後6點半等到曉琪走!!
咁就一路同曉琪玩住返去!!
金日好攰,,
Goodnight!!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz