呢排我要乖d,,
一返到黎我要做功課..
因為我d成績差都冇得再差-0-...
所以一有時間,,
我會溫習..
唔好話我扮野牙,,
我真係好想d成績有進步...
-----------------------------------------------------------
我而+好唔like牙sir抽人出去讀news,,
都唔知做乜要咁做,,
可能真係想訓練我地大膽d,,
但係個種驚係好唔同嫁...
都唔知d miss 牙sir對住我地做乜唔驚,,
可能練過都唔定..
成日同自己講出到去唔好驚..
但係次次都失敗&面都紅哂..
F.1個陣都唔會..
都唔知升左上黎點解會咁-0-
分類: 未分類 |