今日唔知攸乜..
上中文,,
因為同lulu講試卷d野,,
搞到俾miss叫,,
之後成班望住哂!!
i.s,,
因為我同milk搞到成班又要抄多d書,,
sorry!!!
放學返到黎..
同人傾msn..
又俾佢問我係咪咩lulu..
講真,,
我又點會鐘意佢牙,,
lulu我係點都唔會鐘意佢...
講真d人唔信,,
唔通我厄自己話我鐘意佢咩,,
冇可能lo..
呢樣野係唔可能發生嫁!!
我個陣真係好想問個個人係咪吃醋,,
如果唔係點會咁問呢??
問佢點解咁問..
佢又唔應我!!!-0-
分類: 未分類 |
|
|