金日瞓到12點幾(係俾爹地叫醒),,
如果爹地唔叫我起身,,
我可能會瞓到1點幾或者更加耐!!!!!
之後就刷牙洗面,,
再自己整野食!!!
食先,,
就睇電視,,
睇完電視,,
就做功課,,
咁岩做完Math100題,,
牙哥就話俾電腦我玩,,
咁我咪上人塊blog留cm,,
留完就打blog..
-------------------------------------------------------
星期一考試喇,,
要加油牙,,,
我唔可以衰俾自己睇嫁!!!
呢幾日要溫習,溫習,再溫習!!!!
加油牙!!!!!!
分類: 未分類 |