聖誕節快樂!!!
金日一早約左丫女返學,,
點知佢好遲先黎,,
搞到我地要加快速度..
之後返到classroom,,
小雲又彈我塊面-.-
之後牙sir黎左,,
就點名,,
點完就叫我地搬開d枱,,
之後就排隊去hall!!
之後睇d人唱eng歌,,
一d好聽一d就.....ok啦,,
之後睇完就上返課室,,
玩game先,,
玩搶(登)仔,,
之後玩玩下,,
家寶話去lo野,,
之後同gogo,曉琪,家寶去lo啦..
之後返到去,
傾左陣計+玩左陣+等齊人,,
先開始食野!!
食到好飽!!
之後12點幾就汁野,,
之後就落白台坐左陣,,
之後就走!!!!!!!!!!!!!!
分類: 未分類 |
|
|