尋日先係大陸返黎!!
講真,,
係大陸好悶牙..
因為d表弟,表妹,牙姨又要返學.返工!!
自己就傻更更坐係屋企!!!
but都有做功課,,
唔識d數就問爺爺!!!!
唔知點解今年聖誕唔係好想返大陸..
但係d數唔識,,
唔返唔得!!!
係大陸好想快d返h.k!!!!
我而加要講:
我返黎喇!!^^