金日10點幾起身,,
之後玩電腦玩到呀哥醒,,
之後砌砌圖,,
砌到超想吐,,
可能因為食左d野想反胃啦..
之後呀哥又出街,,
咁我咪一時玩電腦,,
一時砌砌圖,,
之後一路玩,,
玩到夜晚!!
之後9點幾睇[台慶]..
ok好睇喇!!!
之後冇乜up!!