kayee333 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
["!||:一 切 很 美 只 因 有 你:;..*]
▋你只會成為我的唯一..*/\'/
'['*Easy take me to your hurt °
我 的 資 料

暱稱: ∣∣∞YEE◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-20
2010-02-21
2010-02-08
2010-02-06
2010-02-01
日 誌 分 類
全部 (510)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Lin
牙女
嘉寶
日 誌 統 計
文章總數: 510
留言總數: 434
今日人氣: 76
累積人氣: 13094
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天
2007-9-12 愉快

金日一早就上中文,,

有d搞笑野嫁,,

不過我唔記得左..XD

之後上中史..

超無耐囉!

之後小息,,,

爺奶好搞笑....

攞住把剪刀同間''赤''

當係d低能野..

but好搞笑囉!!!!!!!!

之後上math..

冇野講..

上I.S都有d搞笑ge野..

但係唔記得左!!

上eng,,

個老挾婆超煩囉..

又話唔再講d野,,跟著咪又係講返..

仆街..

佢唔悶我地都悶喇!!

唉,,

唔講佢!!

之後lunch,,

食完野咪係白台坐左陣,,

傾計!!

之後I.H,,

好搞笑!

我地要分組討論,,

所謂既分組討論都係前後左右姐!!

之後腳指公同傑仔搞埋d冷ge,,

討論果陣,,

有一part係話選一個最佳既隊員..

我地講下點解選擇呢個,,

之後佢地兩個係到嘈..

Miss又要行過黎聽下我地係咪真係討論緊!!

點知佢地唔出聲喎!!

之後討論完,,

MISS又問邊個覺得自己似佢地,,

之後佢地又舉喎..

傑仔就話佢好似喎!!!

經過一論解釋,,

MISS問佢D組員(即我地)似唔似..

我地就話唔似...

之後腳指公,,

佢就話自己溝通能力好,,乜乜乜咁!!

MISS又問佢D組員(即我地)似唔似..

我地又話唔似...

之後奶媽講自己有領導才能,,

MISS又聽唔到,,

之後腳指公就學返佢!!

之後MISS又問佢D組員...

佢D組員就話似!!

總知呢堂好好笑!!!!!!

之後上電腦,,

冇乜講!

上返課室果陣,,

見到龜仔,,

原來佢地班上I.S..

之後呀SIR又話要作口號喎..

之後謝**出去寫,,

佢寫:[我敢想敢做,我有我A1態度!]

笑死!!

之後又要補數,,

補到4點幾就返屋企lu!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | ... | 510 | »