金日一早就上中文,,
有d搞笑野嫁,,
不過我唔記得左..XD
之後上中史..
超無耐囉!
之後小息,,,
爺奶好搞笑....
攞住把剪刀同間''赤''
當係d低能野..
but好搞笑囉!!!!!!!!
之後上math..
冇野講..
上I.S都有d搞笑ge野..
但係唔記得左!!
上eng,,
個老挾婆超煩囉..
又話唔再講d野,,跟著咪又係講返..
仆街..
佢唔悶我地都悶喇!!
唉,,
唔講佢!!
之後lunch,,
食完野咪係白台坐左陣,,
傾計!!
之後I.H,,
好搞笑!
我地要分組討論,,
所謂既分組討論都係前後左右姐!!
之後腳指公同傑仔搞埋d冷ge,,
討論果陣,,
有一part係話選一個最佳既隊員..
我地講下點解選擇呢個,,
之後佢地兩個係到嘈..
Miss又要行過黎聽下我地係咪真係討論緊!!
點知佢地唔出聲喎!!
之後討論完,,
MISS又問邊個覺得自己似佢地,,
之後佢地又舉喎..
傑仔就話佢好似喎!!!
經過一論解釋,,
MISS問佢D組員(即我地)似唔似..
我地就話唔似...
之後腳指公,,
佢就話自己溝通能力好,,乜乜乜咁!!
MISS又問佢D組員(即我地)似唔似..
我地又話唔似...
之後奶媽講自己有領導才能,,
MISS又聽唔到,,
之後腳指公就學返佢!!
之後MISS又問佢D組員...
佢D組員就話似!!
總知呢堂好好笑!!!!!!
之後上電腦,,
冇乜講!
上返課室果陣,,
見到龜仔,,
原來佢地班上I.S..
之後呀SIR又話要作口號喎..
之後謝**出去寫,,
佢寫:[我敢想敢做,我有我A1態度!]
笑死!!
之後又要補數,,
補到4點幾就返屋企lu!!
分類: 未分類 |
|
|