
又踏入另一個月喇!!
真係快!!!
我有時會諗想快d返學...
但就快到返學既日子又有d驚...
唔知點解呢???
可能有d原因既...
--------------------------------------------------------------------
呢排又感冒又咳...
辛苦到死!!
之後金日沖涼都要整d野沖....
總知個次就返大陸打針啦!!
激死!
搞到又想暈又想嘔咁...
冇曬胃口....
邊個可以help me呀?????????????????????????????????????????????????????????????????
e+就玩電腦,,
又睇電視....
唔打喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好暈呀!!!
分類: 未分類 |