金日呀哥幫我買電話,,
之後我係網上睇到兩款電話,,
搞到我唔知買邊部好..
之後入間房到諗,,
諗諗下唔知買邊部就喊左出黎...
之後都買左...
買返黎,,
二哥話我部野好靚好輕!!^^
係咁叫我開機..
之後又攞返d陳年舊事出黎話:我之前買電話個陣你又係咁問我借..而加你買左又唔俾我睇!!
之後咪同佢係咁講...
我部電話要叉電呀!!!!
之後部機一路叉我就一路玩..
之後應該玩左半粒鐘掛,,就俾人話!!!
夜晚,,
二哥又係咁,,
唉....
唔講lu!!!!