尋
日夜晚
係咁玩psp
好好玩呀!!!!!
之後玩在好耐就
俾返呀哥play.佢就
入房開冷氣玩(真係識攤
)尋日又冇電視睇喎,,咁就入
房聽歌仔..好好聽呀,,哈哈哈哈!
-------------------------------------
金朝又玩psp,本身我升左'呢'嫁嘛,,唔
知係咪我冇整到d咩..搞到冇左,,又要再升
過..but當係再培訓過囉.其實有d嬲嫁.因為
我升得咁辛苦一下唔知乜就冇左.好hurt嫁!之後
play左陣勁舞就食飯,之後硬d又唔知會做乜嫁喇!!
分類: 未分類 |