金日8點幾先返學... 之後返去聽埋d行山要注意既野,, 超無聊呀!!! 聽完之後仲話要寫個[[龍]]字.. 未開始之前,, 仲要聽埋達達講埋一堆野.. 又講得鬼死咁慢喎, 唉.. 之後落到班房,, 呀sir話寫完之後要落去俾佢地影相喎..
一影都唔知影左幾多張喇
陰公...
我仲要企係第一個位...
之後影個陣 ,,
好多人都攞張野遮住自己塊面..
超搞野!!!!