補記"wed*
pe考手球*
我又做左d超白痴ge野la@@"
搞到個個都笑到坐左係地= =
apple話我似少林足球個趙薇wor=v=v"
ass"眼訓到不得了"係度忍"
唔訓得ga*比校長見到就死得"
thur"唔使上music"係度做功課= =v
其實我係幾想上music ga"
不過如果係miss mok教就好la"好玩好多><
放學練choir"
d感情冇哂"再係咁點攞盃呀><要爭氣呀!!!
************************************
今日"
中文做小組討論"
黃俊傑&黃嘉誠&戴樂然&bo
黃嘉誠好好笑"
係咁講"e...咁呢...e...咁呢">v<
不過我覺得討論氣氛好薄弱"
黑柴換左粗框=v=個樣pro左@@
maths test=v=
差d就唔夠時間做"
完全冇check過@@
好似錯左好多mc><
放學去團契"
分組"miss siu分享時非常認真"
而且佢隻眼好像有點紅了"
希望佢ge爸爸能夠快d真正信耶穌la*
去choir"miss mok心情很差"
點解有d人成日唔返ga??
究竟係咪想比賽?@@
比miss mok鬧完後"
我地ge表現就好左好多"
下禮拜五final la"真係要努力啦"唔係玩泥沙呀!!
|