qoozas*
charchau HappyLing310 hymandic icy2105 kelly0812 mo175819000 tsy91
others* •CC Diary*" >v<... •C彤's Diary"* •KaKa*s diary •Neway"s Diary •呀bo's diary •康婷diary" •張ling's Diary •菁's Diary •黑柴之Diary*" •諸葛亮's diary
今日10:00練歌"
返到去"救命*真係超少人=0="
miss mok話呢個係比賽後ge現象.."
雖然我地贏左初賽"
但唔好唔記得我地仲有final ga!!!
千祈唔好鬆懈呀"
60人得廿幾個返><"
同boys夾mix"
好明顯冇左種氣勢*因為少左人*
所以每個人都好重要ga"= ="
李sir好搞笑">v<成份譜跌哂*wakak
練完之後一人有一包野飲"thx喔>3<
返屋企又係做hw"
好驚會fall behind哂d野"
超多謝呀燕打d段旨比我^v^"
仲搞到你夜訓左tim=v="
中文...希望快d跟到la=0="
唉"好唔開心*
而家座個位*好似與世隔絕咁"
雖然C偉鴻同姚明間唔中好好笑=0="
但同meiling,mo,apple佢地隔咁遠"
冇人同我傾計"冇人陪我唱歌T3T*
好羡慕bo&ywai有得坐埋一齊>3<"
到group dicussion個陣又唔知點算."
=_____________=>3<嗚..*:(
比賽之後咁耐都唔練歌"好掛住choir"好掛住你地呀!!!>^<
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 75 | »