今日返到學校"
竟然錯過左整古呀mo ge機會=3="
早會之後上課室*
中文"講左幾首詩"悶的過了兩堂~
Music 教下書"咩單拍複拍子la*
小息我超鍾意>3<因為有得唱歌*kaka
同呀mo,meiling,apple
仲要係gp rm*有埋伴奏*夾埋boys個D
唱dry bones>w<感覺很好
只可惜小息時間太短la><
Music again"睇drama"卡門
我覺得個結局好"悲憤"=0=
個男仔因為個女仔移情別戀而殺左佢@@
唔知點講..."
Eng-教relative clause"做下Classwork咁la//
EPA-悶到我嘔呀...
係呢堂"時間就好似過得特別慢咁*唉
lunch後Eng again"
又係relative clause=0="
不過好似難d lor@@"
原來涼茶舖今日生日"生日快樂~~
全班唱生日歌比佢聽"kaka~
IS"做下experiment//
d彩虹真係好靚>3<
做咩三原色ge實驗"
淨睇人地係度整"都冇乜點做過野=3="
放學去choir"
唱小漁村"真係好la"wakaka
之後唱左少少斷章"
5:30度走去中樂*之後6:30過d放~
經過Hall*原來choir仲未放*
於是入返去"學左陣cantique ge法文"要努力呀
差唔多7:30先放*好支力=.=zzz好想訓覺"
同cc玩踩地雷"輸哂=0=26:3
都係玩泡泡球爽d>v<
|