今日返學...
成十幾日holiday就咁過左laT.T
朝早返到去"
見到d人傳緊張new sitting plan//
勁緊張>o<"
後尾知我同良民hin坐=w=
前面係neway^^
mo,esther&meiling個位都同我好近^^v
1st lesson Eng 派test paper= =
又驚>w<
唔記得自己test個陣寫左d乜//
以為錯哂**勁驚肥>o<
派左之後鬆一口氣"都ok= ="
Chin...
miss fong 話要讀詩=o=
o左lor...
becoz我晨早忘記得一乾二淨la><
apple同c彤好勁呀//
後尾成班讀完...
miss fong 話42人得18個人pass\/
唉...屎la=.="我讀得咁差
DT=O="
last 一堂//
做唔切呀!!!
放學要做埋去=w=
好彩最後做哂乍=v=v去到5點幾
thx戴sir a lot!!!
cc o個個做得好靚*~^^
|