昨天去優勝者表演*而家打番喔>3<
尋日四點番到學校"練一陣歌*
之後5:30放dinner"
同apple,CC去Mc記*見到Miss Siu喔^v^
佢同d friend去騎單車"我都想學耶">0<
PE白痴的我連騎單車都不懂..嗚哇T.T
之後勁趕咁返去"*
CC話"唔使驚"個鐘未打我地都未遲=_____=
練到7:30去香港大會堂"
等左超級耐"到差唔多10點先到我地"
等緊個陣成班人係化妝室個toilet度唱歌>v<好有回音呀"超正"
表演la=3=都ok啦"
之後就返大埔la*11點幾@@"超眼訓
CC send 左d recordings比我"
Richmond Hill走音@@唔係掛"唱個陣都唔覺ga=0=
支力耶= =zz點半先訓
今朝十萬個支力@0@唉唔寫la>< |