tag我的人:CC
我喜歡你::
升CPU第一個識ge friend"
個陣日日朝早都say hi=V=
同你一齊係我笑得最放ge時候"
傾好多笑片"
又傾我地班d笑料"
雖然淨係f.1同班"
但到而家都仲咁friend"
每日放學就係揾你同我返屋企"
都關心我架"
次次玩msn game都贏我=3="
仲要係大比數= ="
f.1個陣好斯文"而家..哈哈"仲意搞gag"
次次都笑死我"
唔開心都會比你整到開心>3<
同你一齊比miss mok笑"好fish"但又笑死><
spring camp個陣次次見到你著個件外套都想笑>V<
行樓梯個樣好搞笑"
仲之同你一齊一日笑到黑"
點.....少茄!!! |